dinsdag 10 november 2015


Welkom op mijn blog:

Ik ben Jill een Nederlandse sensuele milf met mooie vrouwelijke rondingen en 45 lentes jong.
Wil je het ultieme genot beleven van een ervaren vrouw met heerlijke zoenlippen dubbel D borsten en een nat poesje, bel me dan gerust eens op!!

Ik werk in provincie Utrecht
Ik geef verschillende erotische massages
Je kan kiezen uit verschillende hoogtepunten:

Prijzen per uur:

Erotische massage met HHP 100,-
Erotische massage met French 125,-
Erotische massages all the way 150,-

Prijzen per half uur worden gehalveerd.

Ook alleen all the way is mogelijk (intiem met cd) 
Per uur  150,-
half uur 75,-

Respectvol, hygiƫnisch, veilig en discreet!

Zonder nummer herkenning neem ik de telefoon niet op ook mail of sms ik niet!!

Mijn werkwijze:

Als jij mij belt en we komen nader tot elkaar vertel ik jou in welke omgeving ik werk, ben je daar naar toe gereden bel jij me nog 1 keer en dan pas geef ik mijn adres aan jou.

Geile kusssss Jill xxx

Voor afspraak of info:

GSM: 0616681811









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.